Obserwatorzy

wtorek, 2 sierpnia 2011

AVON - PLANET SPA SERIA TROPIKALNA

Chyba Avon znany jest wszystkim - ale nie koniecznie lubiany, miałam z nim różne przygody miłe zaskoczenia, ale i tych nieciekawych też było sporo. Uważam, że serie PLANET SPA są napawdę godne uwagi, cena jest niestety nie jest adekwatna do pojemności tych produktów no i do tego, że to poprostu Avon :/. Na szczęście zdarzają się promocjef gdzie bardzo czętwo można dorwać fajny produkt w niższej cenie. Seria tropikalna jest zdecydowanie moją ulubioną, moim pierwszym produktem jaki posiadałam by balsam do ust w szklanym słoiczku - był najlepszym balsamem jaki miałam, ale niestety jak to w Avonie bywa chcąc go kupić serie wycofano i nimom balsamu. Seria tropikalna nie dawno wróciła, ale bez mojego balsamiku. Wypatrzyłam jednak coś innego " krem do stóp i łokci z kwasami ", byłam na niego promocja więc kupiłam. Przedewszystkim to straszne maleństwo 75ml., używam go tylko do stóp. opakowanie proste i w sumie takie winno być, zakręcany słoiczek jest dość wygodny i przy okazji widzimy ile kosmetyku nam zostało. Co w tej serii lubię najbardziej? Zapach - pachnie bosko, fenomenalnie:))) budyń tropikalny i w sumie taką ma strukturę :) Działanie rewelacyjne już po drugiej aplikacji na stpopy zauważyłam rezultaty, stopy są: nawilżone i gładnie. Produkt wart wypróbowania, gorąco polecam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,