Obserwatorzy

środa, 3 sierpnia 2011

BE BEAUTY - BIEDRONKA - MASŁO DO CIAŁA AFRYKA



I love Biedronka :))) Zobaczyłam w gazetce i szybko pobiegłam żeby kupić - ostało się tylko jedno na szczęście to, które chciałam: Afryka Spa, odżywcze masło do ciała z ekstraktem z passiflory.

Zacznę od opakowanie: typowy masłowy "słoik" łatwo się odręca, nie ma problemu z zakręcaniem, estetyczny, wykonany z masywnego plastiku - grafika nawet "nie głupia". W środku znajdziemy 200 ml. produktu. Masło samo w sobie jest zbite, ale pod wpływem ciepła ręki bardzo przyjemnie "z poślizgiem" się rozprowadza, ma przecudny zapach ( spodziewałam się bardziej intensywnego ) w sumie naprawdę może kojarzyć się z Afryką - z ciepłymi krajami na pewno:))). Teraz najważniejsze działanie: cóż - kupiłam go wczoraj i od razu wieczorem po umyciu wysmarowałam się nim, moja skóra jest mięciutka nawilżona - zobaczymy jak będzie sobie radził na dłuższą metę, ale na razie daje mu dużego plusa. I jeszcze jedno cena - 8 zł. żal było go nie kupić :))) Polecam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,