Obserwatorzy

czwartek, 4 sierpnia 2011

BE BEAUTY - BIEDRONKA - MICELARNY ŻEL DO MYCIA I DEMAKIJAŻU

Podeszłam do niego z rezerwą, w sumie to moja przyjaciółka o nim wspomniała, a ja akurat potrzebowałam czegoś do demakijażu, więc zaryzykowałam i kupiłam. Oluś - dziękuję Ci bardzo, że o nim mi powiedziałaś, jest genialny - nie spodziewałam się tego, bo kosztował chyba z 5 zł. Bardzo dobrze zmywa, ma niewielkie problemy z oczami, ale nie jest do dla mnie jakiś ogromny minus - moim zdanie kwestia wprawy w zmywaniu. Produkt bardzo ładnie pachnie, delikatnie, zapach nie męczy, nie drażni. Żel jest dość gęsty, dla mnie to plus - nie wylejemy go za dużo, ma dość ładne opakowanie, ogólnie fajny produkt za niską cenę, oby Biedronka wypuszczała więcej takich perełek.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,