Obserwatorzy

środa, 3 sierpnia 2011

SERIA RÓŻANA WIBO - LAKIER DO PAZNOKCI na początek...:)

Lakierów nigdy za wiele:) moja dewiza. Na serie różaną przyznam szczerze "polowałam", ale niestety na moje nieszczęście wchodząc do rossa i patrząc na witrynę z wibą było mi smutno, bo zostały same resztki, a najbardziej zależało mi błystku różanym - niestety musiałam pocieszyć się pomadką oraz tym słodkim lakierem. Nie przepadam za perłowymi lakierami, ale przy bardzo małym wyborze dla tego jednego zrobiłam wyjątek. Opłaciło się :) Buteleczka jest cudna, naprawdę pachnie różami, mój kolor to delikatny róż - przy jednej warstwie nadaje się do frencha. Co do trwałości cudów nie oczekiwałam, ponieważ na moich paznkociach każdy lakier zaczyna odpryskiwać już przy 3 dniu ( wyjątkiem jest lakier MAC ), tak samo było w przypadku różanego Wibo, ale tak jak napisałam wcześniej przy moich paznokciach to jest świetny wynik. Ogólnie bardzo fajny produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,