Obserwatorzy

środa, 3 sierpnia 2011

ZIAJA - KOKOSOWA MASKA DO RĄK I PAZNOKCI



Wszystko co przeznaczone jest do pielęgnacji dłóni musi być moje :))) Mam bardzo suchą skórę na dłoniach dlatego nawilżenie to u mnie podstawa. Zupełnie przez przypadek wpadła mi w ręce ta maseczka z czego jestem bardzo zadowolona :). Opakowanie: proste, typowe 'ziajowe'; łatwo się odkręca i zakręca; napisy się nie ścierają. Zapach: mój najukochańszy kokos :) dla mnie szał - ale kto nie lubi kokosa to buuuu nie polecam. Produkt bardzo dobrze się nakłada jest dość tłusty - ale nie lepi się, bardzo łądnie się wchłania, pozostawia skórę, bardzo miękką i ładnie nawilżoną. Używam tej maseczki również jako kremu do rąk i bardzo dobrze się sprawdza. Polecam, bo warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,