Obserwatorzy

poniedziałek, 24 czerwca 2013

CZERWONY PIASKOWIEC OD WIBO...

Czy chcecie poznać i pokochać lakier do paznokci, który ma niesamowity kolor, ciekawe wykończenie oraz tygodniową trwałość bez wspomagaczy ??? Myślę, że chcecie :) przedstawiam Wam piaskowy lakier od Wibo, który podbił moje serce i na pewno na długo u mnie zagości. Wytrzymuje tydzień !!! Zmywa się go jak zwykły lakier. Szkoda, że gama kolorystyczna jest taka uboga, chętnie przygarnęłabym więcej kolorów :)






Miłego dnia :))) 

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :) wkrótce pokaże jeszcze niebieski piasek ;) też jest ciekawy

      Usuń
  2. Tydzień to mocny wynik jak na lakier z tej półki cenowej :)) Tak pokazany przez Ciebie bardzo mi się podoba, nie wiem jednak, jak widziałby mi się na moich paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem mega pozytywnie zaskoczona jego trwałością, nie znalazłam jeszcze żadnego lakieru który bez wspomagaczy tyle czasy by wytrzymał :) kolor jest naprawdę ciekawy, polecam Ci szczerze - na pewno będzie bardzo ładnie wyglądał na Twoich pazurkach ;)

      Usuń
  3. moim ulubieńcem jest niebieski piasek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) niebawem o nim też coś napiszę, też bardzo go lubię. Szkoda tylko że Wibo stworzyło tak mało kolorów :(

      Usuń
  4. Kochana wpisując kod SYLLUNIA podczas składania zamówienia w sklepie http://www.goldenrose-styl.pl/ każdy klient otrzyma rabat na zakupy 10% Ilość kodów jest ograniczona, ważność kodu do 31.08.2013 tam na pewno dostaniesz wszystkie kolory:) Ja mam chyba 6 odcieni, wszystkie uwielbiam, wszystkie w sumie pokazywałam na blogu. Został mi jeszcze jeden błyszczący grafitowy i czuję, że to będzie czad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuuuuuuu love you :))) jesteś boska :) bardzo Ci dziękuję za "cynk" i czekam na wpis o kolorze grafitowym ;)

      Usuń
  5. Kuszą mnie te piaskowce ale boję się, że są w związku z ich zmywaniem straszne problemy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana z tymi lakierami nie ma problemu :) zmywa się go jak zwykły, też byłam zaskoczona :)

      Usuń
  6. sliczny :) a jaki koszt?:)

    zapraszam na rozdanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. موقع الويب الخاص بك لطيفة، قد تكون مفيدة لكثير من الناس. أنا أوكلت هذا الرابط، وآمل أن توافق، شكرا لك.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,