Obserwatorzy

piątek, 27 lipca 2012

RÓŻANY LAKIER DO PAZNOKCI WIBO - NR 7

Ostatnio staję się bardzo monotematyczna, ciągle tylko te lakiery do paznokci :) - zaraz po ustach to mój ostatni fiś. Korzystając z promocji w Rossmanie nabyłam różany lakier od Wibo, jeden w kolekcji już mam, lubię go, więc pomyślałam 'co mi zależy to tylko 1,29'. Kupiłam - czy jestem zadowolona ??? Tak. W sumie lakier do złudzenia przypomina mi kolor Eveline o którym niedawno pisałam, różni się jedynie: opakowaniem no i tym, że pachnie różami - trochę chemicznymi ale zawsze to coś różanego. 

  • opakowanie: różana butelka byłaby ładna gdyby nie ten ohydny biały plastik
  • pędzelek: niczym nie wyróżniający się, klasyczny dość długi - wygodny
  • kolor: mega róż
  • zapach: chemiczne róże, nawet przyjemne
  • trwałość: z odżywką Eveline, do 4 dni ( czyli klasycznie, większość lakierów z tą odżywką ma długą żywotność
  • inne: szybko schnie, nie odgniata się, nie smuży  
Ogólnie rzecz biorąc lakier bardzo gorąco polecam, na pewno jak będę w Rossmanie, dokupię jeszcze jakiś kolor bo warto.






Do miłego :) 

10 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi sie kolorek...taki intensywny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie ostatnimi czasy mam fazy na takie konkretne kolory, a ten zdecydowanie 'wali po oczach' :)

      Usuń
  2. Piękny kolor i wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te różane są naprawde fajne! ;) Ładny kolorek! buziaki, zapraszam na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cała seria bardzo fajna - szkoda że opakowania kiepskie :/

      Usuń
  4. super lakier, u mnie w rossmanie nie było tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) uuu to szkoda bo promocja była cała seria po 1,29 za sztukę :)

      Usuń
  5. świetny kolor i ta cena..:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,