Obserwatorzy

piątek, 13 lipca 2012

LAKIER DO PAZNOKCI WIBO EXPRESS GROWTH O NUMERZE CHYBA 58 :)

Zauważyłam, że moje ostatnie posty dotyczą tylko lakierów :/, może dlatego że moje paznokcie dzięki odżywce Eveline nareszcie nadają się 'do ludzi'. Dziś mam dla Was lakier, który ma kolor strasznie ciężki do określenia, jest mieszanką niebieskiego, morskiego - oczywiście na moich zdjęciach wygląda jak sprany jeans :/, ale naprawdę taki nie jest :). Nawet dla zauważenia koloru, przyłożyłam rękę do mojego niebieskiego sweterka :))).
Na moich paznokciach poodbijało się światło, w rzeczywistości tych plam nie ma ;)







  • opakowanie: typowa dla tej serii spłaszczona butelka
  • pędzelek: dość wąski, ale łatwy w obsłudze, nie utrudnia malowania
  • kolor: intensywność stopniujemy ilością warstw, ja potrzebuje przynajmniej trzech żeby kolor naprawdę mi się podobał, dwie warstwy są satysfakcjonujące
  • trwałość: z odżywką Eveline 3-4 dni
  • inne: bardzo szybko wysycha





UDANEGO DNIA I WEEKENDU :)))

6 komentarzy:

  1. Fajny kolorek lakieru, lecz jednak na moich paznokciach nie prezentowałby się tak pięknie jak na Twoich ;) Ja jakoś ostatnio mam manię na fioletowy, biały, miętowy ♥ żaden inny mi się nie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też mam często faze tylko na jakieś konkretne kolory i maluję się tylko nimi :) teraz jakoś mnie nachodzi na częste zmiany ;)

      Usuń
  2. Kolor lakieru prześliczny. Poza tym bardzo ładne i zadbane paznokcie!;]

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, energetyczny kolor;) masz bardzo ładny kształt paznokci;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,