Obserwatorzy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

BINGO SPA - KOLAGENOWY SZAMPON Z OLEJKIEM Z JOJOBA, ORAZ KOLAGENIWY ŻEL DO MYCIA TWARZY

Witajcie kochane moje :) jak wiecie nawiązałam współpracę z firmą Bingo Spa klik, marka jest mi znana i lubiana, jedyny problem to dostępność, pełną gamę  produktów mamy oczywiście w sieci, ale ja niestety nie należę do postępowych fanek zakupów online - nie lubię i już, w zasadzie najbardziej chodzi tu o oczekiwanie na produkt, bo jak już coś kupuję chcę to mieć teraz- już- natychmiast :). Bardzo ucieszyłam się z produktów, które dostałam, najwięcej emocji budził we mnie Kolagenowy żel do mycia twarzy. Dlaczego? Z bardzo prostej przyczyny, moja skóra pomimo przetłuszczania w strefie T, oraz przesuszania w różnych miejscach, jest niesamowicie wrażliwa, na kosmetyki oraz na zmiany kosmetyków, dlatego od bardzo długiego czasu do mycia twarzy stosowałam Białego Jelenia. Jak otrzymałam w przesyłce kosmetyk do mycia buźki pomyślałam, cóż raz kozie śmierć, najwyżej go odstawie, a tu proszę - niespodzianka :), kilka informacji poniżej.

  • opakowanie: bardzo wygodna butelka z pompką, która idealnie dozuje nam produkt
  • kolor: mlecznobiały
  • konsystencja: dość gęsta, ale bardzo wygodna w użytkowaniu, gdyż bez problemu nałożymy produkt na twarz i porządnie go wmasujemy, nie martwiąc się że połowa żelu nam spłynie
  • zapach: dość intensywny, ale przyjemny,kremowo-mydlany
  • działanie: preparat bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy, nie wysusza!, nie pozostawia uczucia ściągnięcia!, nie uczula!. Bardzo dobrze radzi sobie z moją przetłuszczającą się skórą na twarzy, zauważyłam, że po mojej porannej toalecie twarz zaczyna się świecić dopiero ok godz 14, a zazwyczaj zdarzało mi się to o wiele wcześniej
  • wydajność: i tu mam problem, bo mój mąż zaczął go namiętnie używać, twierdząc że przecież opakowanie jest takie duże 300ml, a poza tym bardzo dobrze robi jego skórze :/ no ok :)))  




Ogólna ocena jest jak najbardziej na +, żel kupię ponownie na pewno - dzięki niemu Biały Jeleń poszedł w kąt, bez uszczerbku na moje skórze z czego jestem bardzo zadowolona. Ponadto zauważyłam mniejszą częstotliwość wyskakiwania 'niespodzianek' - z czego bardzo się cieszę. 

Kolejny produkt, który jest nowością w mojej kosmetyce, ale na pewno zagości w niej na dłużej jest Kolagenowy szampon do włosów z olejkiem z jojoba również Bingo Spa ( produkt zakupiłam sobie sama, nie otrzymałam go od firmy Bingo Spa ). Mam jeden sklep w mojej okolicy gdzie raz na jakiś czas wrzucają jakieś nowości ( powiedzmy :/), bardzo często można tam znaleźć kosmetyki których w drogeriach po prostu nie ma - było tak między innymi z wodą brzozową w sprayu, oraz piwnym szamponem ( o nich niebawem ). Jak tylko 'rzucił' mi się w oczy kolagenowy szampon od razu go kupiłam ( mam straszliwego fisia na punkcie włosów i stóp :/), konkrety mojej oceny poniżej.

  • opakowanie: pękata butelka wykonana z dość twardego plastiku, z dużym otworem i nakrętką, która jest niestety  niewypałem. Nakrętka pod prysznicem to jest koszmar, mokre ręce gwint :/ porażka, kilka razy zdarzyło mi się zakląć siarczyście, gdy mając już mokre włosy chciałam odkręcić butelkę, nic z tego -mając mokre dłonie po prostu nie zrobimy tego, ale wiadomo że jak stoimy pod prysznicem to nie stoimy tam na sucho :)
  • konsystencja: dość gęsta, ale nie jest problematyczna w wydostaniu kosmetyku z butelki
  • zapach: pachnie bardzo ładnie, trochę mydlano, ale bardzo przyjemnie, zapach towarzyszy nam przez cały dzień
  • kolor: mlecznobiały
  • działanie: pierwszy poważny test nastąpił po olejowaniu włosów ( da radę czy nie :)), poradził sobie znakomicie. Już po pierwszym myciu oleju na włosach nie było. Szampon pozostawia włosy sypkie, pachnące i błyszczące, nie plącze ich - ale odżywka jest obowiązkowa.  



Gorąco polecam ten szampon, jest naprawdę dobry, a kosztuje niewiele ( ok. 9 zł ). Mam tylko nadzieję, że firma popracuję nad nakrętką, bo owszem wygląda bardzo ładnie, ale niestety jest nie praktyczna. 


To na tyle kochane pięknisie moje, do następnego :)))


Współpraca z firmą Bingo Spa nie wpływa na moją ocenę. 

8 komentarzy:

  1. Cos fajnego dla Twojego meza w takim razie :DD moglabym go wyprobowac :) buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, mój mąż bardzo zadowolony :) wypróbuj bo naprawdę warto.

      Usuń
  2. ciekawa recenzja ...kusisz kusisz...moze ulegn ehehe:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz koniecznie to zmienić, mają bardzo fajne produkty, w rozsądnych cenach :)

      Usuń
  4. bardzo fajny i przydatny blog
    u mnie nowa notka relacja ze Szwecji , zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,