Obserwatorzy

środa, 8 lutego 2012

Biedroneczki są w kropeczki...

...ale są gładkie bo używają żelu peelingującego BE BEAUTY.
Już pisałam o ty jak bardzo lubię ten sklep, ale pozachwycam się jeszcze:), nowy żel który nabyłam jest naprawdę świetny. Nie jest to typowy 'ścierak', bardzo delikatnie peelingują, zresztą ja nie mogę używać nic mozniejszego bo wyglądam później jak różowa świnka. Po użyciu tego żelu moja skóra jest mięciutka, preparat nie wysusza, buzia nie jest 'ściągnięta'. Polecam gorąco wypróbować, cena przystępna więc warto.





...są również pachnące bo używają cudnych mydełek. Wzięłam je tylko dlatego, że tak wspaniale pachniały, wybrałam wiśnie - która pachnie cukierkami wiśniowymi, cudo. Dodatkowo wrzuciałam jeszcze melona - nie otwierałam jeszcze więc się nie wypowiadam na jego temat. Mydełka kosztują 0,99zł - pachną jak marzenie - polecam.





... muszą również coś jeść te nasze biedroneczki, ja polecam słodkie bułeczki śniadaniowe, jedna ma 143kcal., ale szczęśliwi kalorii nie liczą.





Miłego dnia :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,