Obserwatorzy

czwartek, 9 lutego 2012

WIBO - EXPRESS GROWTH - LAKIER DO PAZNOKCI

Dziś o lakierze Wibo Express Growth w kolorze 'spranego jeansu' - wydaje mi się. 
Lakiery Wibo z tej właśnie serii znam i bardzo lubię, między innymi dlatego, że jedna warstwa wystarcza aby kolor był nasycowny, a płytka paznokcia ładnie pokryta kakierem. Jednak z tym kolorem mam problem, nałożyłam dwie warstwy i cały czas zerkam na dłonie - jak wrócę dziś do domu, strzelę sobię trzecią warstwę, ponieważ widzę smugi. Z jednej strony to trochę kłopotliwe, ale z drugiej ten kolor jest genialny, nakłada go się przyjemnie, pomimo kilku warstw. Jestem trochę rozdarta, ale w sumie za 4,50 nie będę płakać, baaa nawet nie będę rezygnować z innych kolorków - trwam w przekonaniu, że trafił mi się 'kiepski model'.





Miłego dzionka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,