Obserwatorzy

wtorek, 22 lutego 2011

YVES ROCHER, BALSAM DO UST - KOKOS


ZAPACH: 0-5, 5
DZIAŁANIE: 0-5, 1

Bardzo lubię tą firmę, a kokosa jeszcze bardziej, dlatego postanowiłam kupić ten balsam do ust razem z balsamem do ciała z tej samej linii zapachowe, która jest nieziemska :). Forma jest bardzo zbita, pod wpływem ciepła palca delikatnie rozmięka, ale aplikacja przez to jest męcząca. Kolor balsamu - biel, na ustach niby bezbarwny, ale jednak delikatne rozbielenie ust jest, czego nieznoszę w preparatach do ust. Jeśli chodzi o działanie nawilżające balsamu, no cóż ja nie widzę rewelacji, nie nawilża specjalnie, a przy dłuższym stosowaniu jakby delikatnie wysuszał. Ogólnie średnio polecam, ale zapach ma cudowny.

2 komentarze:

  1. Ten balsam jest okropny.Jego recenzje na temat zapachu mocno mnie skusiły do zakupu. Mimo, że uwielbiam zapach kokosu, ten stanowczo nie przypadł mi do gustu. Jest mega chemiczny, i przyprawia mdłości. Strasznie się zawiodłam, ponieważ po cenie 11,90, spodziewałam się ślicznego, naturalnego zapachu. Lubię marke Yves Rocher, lecz na balsamy już się nie skuszę. Niestety nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie zapach jest do przyjęcia, gorzej z działaniem :/

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,