Obserwatorzy

piątek, 2 marca 2012

KAŻDY COŚ WYMYŚLA WIĘC JA TEŻ CHCĘ :), PODAJ DALEJ - moje najukochańsze i najbardziej znienawidzone kosmetyki, wybieramy po max. 5 z jednej grupy

Wiem, że podobne posty już powstawały, ale ja w niczym nie brałam udziału nikt mnie nie otagował :/, ale nie szkodzi :))) Tak więc zapraszam wszystkich zainteresowanych do zabawy - moje najukochańsze i najbardziej znienawidzone kosmetyki, wybieramy po max. 5 z jednej grupy ( krótko uzasadnij swój wybór ) - zróbcie na ten temat post u siebie. Mam nadzieję, że  się skusicie na zabawę :))), a ja już wkrótce jak tylko zwiększy się liczba moich kochanych czytających obserwujących zapraszam na rozdanie :). Miłej zabawy ja oczywiście będę pierwsza.


Zaczynam od najukochańszych:


  • Puder sypki rozświetlający Inglot - jedyny, który mnie nie uczula :)



  • Perfumy Escape Ck - zdecydowanie za wyjątkowość, nie ma takiego drugiego zapachu
  • TBS - cała czekoladowa seria, za zapach i działanie

  • Biały Jeleń Polleny Ostrzszów - za uniwersalność i za to, że jest jak dla mnie nie zastąpiony do mycia twarzy

  • Dior DiorKiss, błyszczyk - za naturalny kolor, trwałość i bardzo dobre nawilżenie



Najbardziej Znienawidzone: 



  • Krem do twarzy Ziaja, seria 25+ nawilżająco-matujący ( chyba ), była taka seria, biały słoiczek - znienawidziłam go po tym jak dostałam od niego takiego uczulenia, że nawet mój mąż nie mógł na mnie patrzeń :/ - zdjęcia nie mam bo krem wylądował w koszu
  • Płyn micelarny Ziaja Sopot Spa-miał zmywać makijaż, a nie robił nic, poza pienieniem się na twarzy


To na tyle ode mnie :))) Dziewczyny zapraszam do zabawy. 

PS. Jeśli już taki post kiedyś powstał to przepraszam, usunę go jeśli będzie trzeba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,