Obserwatorzy

wtorek, 28 lutego 2012

Wiosenne paznokcie na zimowe dni :) - ASTOR QUIK'N GO - POMARAŃCZ

Zimno, śnieżno i ponuro, pogodynki obiecują wiosnę a ona chyba trochę się na Nas wypięła :), dlatego trzeba sobie pomagać samemu. Ja poczułam paznokciową wiosnę i od razu mi się cieplej zrobiło :).




Dla wesołości na jednym paznokciu dodatkowo użyłam, lakieru Essence - fajny brokacik nigdy nie jest zły :)


A teraz słów kilka o samym lakierze.

  • Pędzelek: inny, krótki i szeroki dzięki czemu za jednym pociągnięciem malujemy paznokieć ( aczkolwiek, jak ktoś ma wąską płytkę nie polecam )
  • Buteleczka: typowa lakierowa, nawet ładna :)
  • Kolor: żeby uzyskać taki jak w butelce, dwie warstwy są konieczne
  • Krycie: konieczne dwie warstwy, ponieważ przy jednej robią się nieestetyczne prześwity
  • Trwałość: 3 - 4 dni, nie odpryskuje - ściera się
  • Ogólne uwagi: teoretycznie expresowo schnie, niby tak ale dzieje się tak tylko przy pierwszej warstwie, druga potrzebuje więcej czasu, a nawet po godzinie potrafią zrobić się 'gniotki' których szczerze nienawidzę. Raz zdarzyło mi się pomalować nim paznokcie i po ok. 2 godzinach iść pod prysznic - masakra, lakier po prostu zsunął mi się z paznokci :/ - z innymi lakierami nigdy nie miałam takiej wpadki, aczkolwiek to chyba jego jedyny minus. W wielkim skrócie - polecam.

Miłego dnia :)))

2 komentarze:

  1. Całkiem ładny taki brzoskwiniowy :) Lubię szerokie pędzelki w lakierach do paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwiniowy - tego mi właśnie brakowało :))) Dziękuję :)

      Ja też lubię lubię szerokie pędzelki, gdyby jeszcze szybciej wysychał byłby ideałem. Myślę w sumie, że to kwestia koloru, bo posiadam jeszcze czerwony i wysycha szybciej.

      Pzdr.

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,