Obserwatorzy

środa, 25 stycznia 2012

THE BODY SHOP - ZACHWYCAMY SIĘ MASŁAMI DO CIAŁA

Oj zachwycamy się masełkami do ciała. Zacznę od masła MIGDAŁOWEGO, które już skończyłam więc obiektywnie moje konkretnie stwierdzić czy jestem na tak czy na nie. Otóż i tak i nie :), z jednej strony: wspaniały zapach, idealne nawilżenie, mięciutka skóra po użyciu - ale, w połowie opakowania doszłam do wniosku, że chyba jednak jest troszkę za tłusty, aczkolwiek na noc jesgo 'tłustość' nie przeszkadza, kolejne 'ale' to wydajność - o dziwo starczył mi na niecały miesiąć :/. Jednak pomimo minusów jest wart polecenia, ze względu na właściwości.



Obecnie jestem w trakcie stosowania masła JAGODOWEGO, które zdecydowanie polecam. Różni się od migdałowego, konsystencją - jest bardziej zwarta, ale lepiej się wchłania i nie zostawia tłustego filmu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,