Obserwatorzy

środa, 10 sierpnia 2011

COŚ O WŁOSACH I DO WŁOSÓW

Moje włosy są...hmmmmmmmm. - nie ma tragedii, ale szału również. Od dziecka miałam bardzo długie,włosy w kolorze ciemnego blondu. Plusami moich kłaczków było przedewszystkim to, że były zdrowe lśniące i powinnam była być z nich zadowolona, ale cóż - nie byłam więc w wieku lat 15 zaczęłam je farbować, najpierw były to pasemka, które doprowadziły moje włosy do wysuszenia totalnego, a potem ( do dnia dzisiejszego zresztą ) farba, która nie ma aż tak szkodliwego wpływu na moje kołtunki:).
Powolutku zaczęłam je skracać - niewiedzieć czemu i po co, aż wkońcu doszło do tego, że obcięłam je na zupełnie krótkoi do dziś je zapuszczam - wyglądam w takiej "przejściowej" fryzurce...masakrycznie, mój mąż twierdzi, że jest inaczej, ale cóż ma mówić innego :))). Farbowanie niestety powoduje u mnie wysuszenie, dlatego muszę stosować dużo odżywek żeby między innymi rozczesać włosy po umyciu, co ciekawe te wszystkie specyfiki muszą być lekkie i nie mogą włosów obciążać z tewgo powodu iż z natury szybko mi się przetłuszczają, a myję je codziennie.

Chciałam Wam polecić trzy ciekawe specyfiki wszystkie w sprayu.

Pierwszym z nich będzie spray do włosów farbowanych GARNIER FRUCTIS - EKSPRESOWA ODŻYWKA

Kilka faktów o niej:
  • ma podwójną formułę, przed użyciem należy produkt wstrząsnąć
  • ma bardzo sympatyczny zapach
  • ma śliczny kolor
  • łatwo się ją nakłada
  • jest bardzo wydajna
Moja opinia:
  • przedewszystkim, po jej zastosowaniu bardzo łatwo rozczesać włosy
  • nie przetłuszcza ich i nie obciąża
  • włosy cały dzień nią pachną
  • daje włosom delikatny połysk/blask ( choć na moim blondzie daje znikomy efekt to sądze, że na ciemnych włosach efekt byłby lepszy )
Odżywka warta chociaż wypróbowania.





PANTENE PRO-V - AQUA LIGHT

Kilka faktów o niej:
  • ma podwójną formułę, przed użyciem należy produkt wstrząsnąć
  • ma bardzo sympatyczny zapach
Moja opinia:
  • nie obciąża włosów
  • pomaga w rozczesywaniu
  • włosy są jakby gładsze po jej zastosowaniu
  • włosy przez cały dzień ślicznie pachną
Warto ją kupić, polecam.




Kolejnym produktem jest spray, który dostałam od mojej bratowej, niewiem czy produkt jest dostępny u Nas. TREVOR SORBIE - nei słyszałam nigdy o tej firmie, bratowa kupiła mi serie trzech produktów: szampon, odżywka i ten spray. Cała seria przepięknie pachnie. Stosuje spray na suche włosy, po zastosowaniu widać, że włosy: nie puszą się, nie elektyzują, produkt daje efekt szybkiego odświeżenia. Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,