Obserwatorzy

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

QUEEN HELENE, COCCOA BUTTER

Raczej nie kupuje kosmetyków przez internet, ale w przypadku tego balsamu zrobiłam wyjątek, - gdzieś o nim przeczytałam i uparłam się, że muszę go mieć.
Na początek - gigantyczna butla :), łatwo się z niej wydobywa kosmetyk przez niewielki otworek, 'leję' się jak mleczko, ładnie się wchłania - choć chwilkę trzeba się pomasować żeby kosmetyk 'zniknął', nie klei się, niesamowicie nawilża, używam go nawet po goleniu - nie uczula, ze względu na wielką butlę jest bardzo wydajny. Kosztował mnie ok. 40zł., ale warto było jest świetny. Niestety ma jeden minus - zapach - liczyłam na słodkie masło kakaowe, a wyszło 'apteczne zatęchłe kakao, na szczęście zapach szybko znika, a działanie rekompensuje tego minusa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,