Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2012

SUHADA - OLEJEK DO CIAŁA I MASŁO DO CIAŁA, WIELKI KIT Z ORIFLAME

Witam wszystkich po weekendzie:), pogoda podpisała więc mam nadzieję, że humory każdemu dopisują w ten poniedziałkowy śliczny poranek :) hahahhahaah sama nie wierzę, że to piszę ;). Dziś słów kilka na temat Lidla, sklep chyba znany wszystkich, ja akurat nie jestem ich fanką, ale od czasu do czasu zajrzę. Ostatnimi czasy troszkę 'kłócę' się z Biedronką dlatego po złości wybieram Lidla, na takich właśnie pokłóconych zakupach w moje łapki wpadł olejek do ciała ( który ja stosuję namiętnie na włosy ) granat i awokado oraz masło do ciała z granatem. Gdybym wiedziała, że te produkty są tak genialne wzięłabym całą serię :), ale do konkretów, zacznę od olejku.



  • opakowanie: szklane, solidnie wykonane, zakończone bardzo ładnie prezentującym się drewnianym korkiem, produkt bardzo łatwo wydobywa się z butelki
  • zapach: dla mnie to ciepłe cytrusy
  • konsystencja: po prostu olejek
  • działanie: stosuję olejek zarówno na ciało jak i na włosy, w obydwu przypadkach sprawdza się znakomicie. Nie pozostawia na ciele tłustego filmu jak oliwka, bardzo dobrze się wchłania, bardzo dobrze nawilża, pozostawia skórę miękką i nawilżoną. Włosy reagują na niego bardzo pozytywnie, bardzo dobrze się układają, nie puszą się, pięknie się błyszczą




Masło do ciała



  • opakowanie: bardzo estetyczny słoik
  • zapach: świeży, dla mnie trochę cytrusowy
  • konsystencja: masło roślinne, ale nie ma problemu z jego stosowaniem, ponieważ pod wpływem ciepła ręki i ciała bardzo dobrze się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania, nie zostawiając tłustego filmu
  • działanie: nawilżenie idealne, gorąco polecam ponieważ idealnie poradził sobie z moimi suchymi łydkami

To były moje dwa hity a teraz mega kit. Pomadka oriflame, która miała nawilżać, odżywiać i do tego pięknie wyglądać. A co robi ??? No cóż dużo, wysusza usta, pozostawia  kolor - rozbielonego różu, podkreśla wszystkie suche skórki. Nie wiem po co producent stworzył takiego dziwaka, nie przetestowali tego badziewia ? Zdecydowanie - nie polecam. 




Miłego dnia dziewczyny :)))

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,