Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2011

MAC - LAKIER DO PAZNOKCI, MIĘTOWY

Uwielbiam tę firmę, posiada naprade bardzo dobre kosmetyki - niestety cena odstrasza.
Gdybym miała kupić sobie ten lakier sama, nigdy bym tego nie zrobiła - jest poprostu za drogi :/. Na moje szczęście mam wspaniałego męża, który zapamiętał jak kiedyś "stękałam", że  miętowy że Mac że byłabym taka szczęśliwa. Wysłuchał i na tym się skończyło, jak już o tym zapomniałam, dostałam pudełeczko z moim lakierem - nie spodziewałam się. Powiem tak - zdecydownie wart swojej ceny; bardzo dobrze kryje, kolor jest taki sam na paznokciu jak w buteleczce, długo się trzyma nie odpryskuje. Opakowanie - śliczne, solidne, eleganckie. Polecam, warto kupić i ''się paciać".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,