Obserwatorzy

piątek, 12 kwietnia 2013

BINGO SPA - KOLAGENOWA ŚMIETANKA, ORAZ KOLAGEN DO CIAŁA.

Wszystkie lubimy mieć piękną, zdrową, gładką i nawilżoną skórę. Każda z nas na nią różne sposoby, niekiedy zdarzają się wyjątki, które nie muszą robić nic a ich skóra jest perfekcyjna. Ja niestety do tej grupy nie należę, potrzebuję konkretnej dawki nawilżenia, a ponieważ jestem wybredna produkt musi pięknie pachnieć i nie lepić się na skórze. Czy takie produkty istnieją? Otóż tak. Jednym z nich jest kolagen do ciała Bingo Spa, który można zamówić tu klik, poniżej kilka faktów o nim.
  • opakowanie: tradycyjnie minus ode mnie, plastik jest dość twardy i ciężko jest produkt z niego wydobyć. 
  • zapach: dla mnie jest to zapach po prostu "czysty" uwielbiam takie klimaty, po użyciu kolagenu mam wrażenie lekkości i świeżości.
  • kolor: biały.
  • konsystencja: lekka, raczej jak mleczko, ale w działaniu jest bardziej konkretne.
  • działanie: bardzo dobrze nawilża, wygładza skórę, nie klei się, szybko się wchłania



Do kompletu pod prysznic używam kolagenowej śmietanki również Bingo Spa klik. Linia zapachowa jest ta sama, obydwa produkty bardzo dobrze się uzupełniają, warto je razem wypróbować. Jedynym minusem, tak ja w przypadku kolagenu do ciała jest samo opakowanie, ale to naprawdę szczegół w porównaniu do działania kosmetyku. Polecam ten duet, kieszeni na pewno nam nie wyczyści bo obydwa produkty są w bardzo przystępnych cenach. 



Miłego dnia :)



2 komentarze:

  1. ten kolagen do ciała brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) owszem, skóra po nim jest gładka i pachnąca jak u niemowlaka ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,