Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

MANDARYNKOWA KĄPIEL DO SKÓREK I PAZNOKCI - BINGO SPA, ORAZ KOKOSOWY BALSAM DO DŁONI RÓWNIEŻ OD BINGO SPA

Jeśli chodzi o moje dłonie to nie jest to żadna tajemnica iż mam na ich punkcie fisia, może dlatego że ciągle mają kontakt z wodą, a może dlatego że po prostu lubię :) zawsze gdzieś w moim pobliżu musi być preparat do dłoni. Gdy Bingo Spa klik przysłało mi listę kosmetyków do wyboru, od razu zaznaczyłam że chcę dwa produkty do dłoni, w obydwu przypadkach był to strzał w dziesiątkę, nie obyło bez małych minusów, ale o tym poniżej. Na pierwszy ogień idzie Mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci. Moja kuracja jest już niestety na wykończeniu i czas na zakupy :), ale po kolei:
  • opakowanie: plastikowy słoik, z dodatkowym zabezpieczeniem, łatwo dostać się do produktu i widzimy ile nam go jeszcze zostało
  • kolor: pomarańcz
  • zapach: pachnie bardzo świeżo cytrusami
  • konsystencja: przypomina bardzo dobrze zmielony cukier
  • działanie: jest idealnym rozpoczęciem rytuału 'paznokciowego', bardzo dobrze przygotowuje dłonie i paznokcie do dalszej pielęgnacji, zauważyłam również nawilżenie
  • wydajność: no właśnie i tu jest minus, pomimo iż opakowanie jest spore, a produktu jest dość dużo, szybko nam go ubywa. W moim przypadku może być to skutkiem używania preparatu na spółkę z mężem :)


Reasumując produkt gorąco polecam, na pewno kupie go ponownie bo warto. 


Kokosowy balsam do dłoni
  • opakowanie: standardowy jak dla innych kosmetyków plastikowy słoik, bardzo wygodny w użyciu
  • zapach: i tu pojawia się pierwszy minus. Co prawda po otwarciu kosmetyku i chwilę po nasmarowaniu dłoni, balsam pachnie cudownie, słodko - jak ciasteczka kokosowe. Jednak po dłuższym noszeniu, nie wiem czy to za sprawą ph skóry czy z jakiegoś innego powodu, zapach się zmienia na niekorzyść, staje się mdły i męczący
  • konsystencja: dość lekka, łatwo się wchłania, ale jednocześnie formuła jest treściwa i spełnia swoje nawilżające działanie
  • działanie: bardzo dobrze nawilża, efekt utrzymuje się dość długo, nie wymaga częstej aplikacji, dlatego produkt jest wydajny


Przed przesyłką od Bingo Spa, zrobiłam sobie w ich sklepie zakupy i nabyłam palmowy balsam do dłoni, przyznam szczerze, że działanie obydwu produktów jest na tym samum bardzo wysokim poziomie, jednak ze względu na zapach bardziej polecam palmową wersję.




2 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,