Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2012

TAG: MOJE WŁOSY W PIGUŁCE

Zostałam otagowana przez Anitę z http://cococollection.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html, za co bardzo dziękuję, postanowiłam chętnie na Tag odpowiedzieć, ponieważ dotyczy włosów, a je uwielbiam najbardziej :)))




Zasady:
Odpowiedzieć na 13 pytań.
Otagowac 5 osób ( oczywiście poinformować je o tym )
Podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.

1. Twój naturalny kolor włosów:
Ciemny blond

2. Twój obecny kolor włosów:
Bardzo jasny blond

3. Aktualna długość Twoich włosów:
Do ramion, jestem w trakcie zapuszczania, po moich ekscesach z asymetryczną fryzurką

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Marzę o bardzo długich włosach ( a mój mąż bardziej ), nie wiem na jaką długość starczy mi sił, ale staram się  o nie tak dbać żeby rosły zdrowe. 

5. Jak często podcinasz końcówki:
Staram się przy każdym farbowaniu, czyli raz w miesiącu

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:
Proste, ale jak dostaną trochę wilgoci, np. podczas deszczu czy mgły, dziwnie falują 

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Moje włosy są średnioporowate 

8. Jakie są Twoje włosy ( np. normalne, przetłuszczające się, suche itp. )
Przetłuszczające się szybko przy skórze głowy, ale bardzo suche na końcach

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:
Włosy myję codziennie wieczorem. Używam szamponu, który akurat wpadnie mi w ręce obecnie jest to szampon Isana ( rewelacja, recenzja wkrótce ), potem nakładam odżywkę obecnie również Isana z olejkiem arganowym ( rewelacyjna ). Dwa, trzy razy w tygodniu robię maski, stosuję również olejowanie, dodatkowo używam wody brzozowej. 

10. Czego nie lubią Twoje włosy ( np. wiatru, silikonów itd. ):
Moje włosy nie znoszą wilgoci

11. Co lubią Twoje włosy ( nawilżanie, olejowanie, itp. ):
Moje włosy uwielbiają olejowanie, wszelkiego rodzaju maski nawilżające. Lubią kiedy traktuje się łagodnie.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura:
Nie mam ulubionej fryzury, wszystko zależy od tego ile mam czasu do wyjścia z domu :/

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:
Nie myj nas codziennie, zacznij nas farbować rzadziej i na ciemniejszy kolor, a tak po za tym Kochamy Cię 

+  Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? ( pytanie opcjonalne )
Od zawsze chciałam mieć piękne włosy, miałam swoje wzloty i upadki :/ Radykalne cięcia, zmiana koloru ( wyglądałam wrrrrrr koszmar ), ale zawsze starałam się korzystać z masek i odżywek. Olejki i olejowanie odkryłam dzięki blogosferze, za co serdecznie dziękuję. 

Do zabawy zapraszam:

Miłej zabawy :)))








13 komentarzy:

  1. dziekuje za otagowanie :)
    nie obiecuje ze odpowiem, tym bardziej ze szykuje wpis o aktualnej pielegnacji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do udziału w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy również nie znoszą wilgoci i to jest straszne, wyglądam wtedy jakbym wstała prosto z łóżka po koszmarnej nocy i kręciła tą głową na wszystkie strony albo jakbym poszła spać z mokrymi :((

    OdpowiedzUsuń
  4. pssst, nominowałam Cię ;) http://blamegamed.blogspot.com/2012/11/liebster-hipster-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,