Obserwatorzy

piątek, 28 września 2012

NASZŁO MNIE...

Witam Was piękne w piątek :) nareszcie ;) Już niebawem na blogu pojawi się denko z września, ale to wkrótce. Chciałabym Was zaprosić na mojego nowego, który będzie poświęcony tylko i wyłącznie zapachom, jako fanka perfum i wszystkiego co pachnie musiałam wreszcie założyć bloga poświęconego tylko perfumom :) Zapraszam, mam nadzieję że blog znajdzie u Was sympatię ;) PACHNĄCA STRONA ŻYCIA...

Ostatnio naszło mnie na wspomnienia :) Oglądałam moje ślubne zdjęcia, to był najwspanialszy dzień mojego życia. No nie powiem stres był, ale gdzieś godzinkę przed całą ceremonią, jak to wszystko wspominam to łezka mi się w oku kręci...Wy też tak macie ??? minęły już cztery lata...ten czas leci jak szalony. 

Miłego dzionka :)))


4 komentarze:

  1. Ślub to jedno z takich wydarzen, ktore pamieta sie do konca zycia- i tak powinno byc :) z reszta to oczywiste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oczywiście, że tak. Ja jestem bardzo sentymentalna, czasem jak mnie najdzie :) to nie mogę się ogarnąć :)

      Usuń
  2. A ja akurat dzisiaj mam pierwszą rocznicę ślubu, niedawno właśnie wróciliśmy z mężem z kolacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuu to gratulacje :) wszystkiego co najpiękniejsze Ci życzę :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,