Obserwatorzy

poniedziałek, 11 czerwca 2012

MOJA PIERWSZA WYMIANKA I ESSENCE ''A NEW LEAGUE''

Zaliczyłam swoją pierwszą wymiankę :) jestem zachwycona, chciałam bardzo podziękować Madzi - http://madzi-miziajace-mazidla.blogspot.com/, kosmetyki, które od niej dostałam są genialne
(nareszcie zrozumiałam o co chodzi z tym rozświetlaczem od Essence :))


Ostatnio buszując po Rossmanie, zupełnie przez przypadek wpadłam na stand Essence z nowa limitką, ponieważ chorowałam na puder od razu wrzuciłam go do koszyka, dodatkowo dołożyłam sobie cienie w kremie. Puder jest super, nie posiada drobinek, bronzer można stopniować, trzyma się buzi cały dzień. Jeśli chodzi o cienie to jestem zaskoczona, ale pozytywnie, mają bardzo przyjemną jakby śliską konsystencję, trzymają się oko caluśki dzień, pięknie rozświetlają, bardzo przyjemnie się je aplikuje. 






Miłego dzionka dziewuchy :)

2 komentarze:

  1. Jak dziwnie się patrzy na te kosmetyki -jeszcze niedawno mieszkały u mnie w łazience :D

    miłego użytkowania :*:*
    ja również dziękuję za wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a teraz są u mnie i chyba jest im dobrze, a raczej mi jest z nimi dobrze ;)

      dziękuję ślicznie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam,